Beker van West-Vlaanderen

Dit weekend beleefden we opnieuw een mijlpaal in de geschiedenis van Vlamvo. We waren al super content dat we met maar liefst vier jeugdploegen mochten aantreden voor de kwartfinales van de beker van West-Vlaanderen, maar dat we met die vier ploegen zouden doorstoten naar de halve finales overtrof onze stoutste verwachtingen. Enkel Bevo Roeselare, al jaren een naam wat betreft jeugdopleiding, doet in West-Vlaanderen bij de meisjes even goed. Zowel de U11, U13, U15 en U19 wonnen hun partij zonder setverlies tegen respectievelijk Bissegem, Tielt, Bevo Roeselare en De Haan. Drie wedstrijden werden een walk-over. De match van de U15 tegen Roeselare werd een felbevochten zege, waarin onze meisjes veel karakter en vechtlust toonden. Als club zijn we terecht trots op onze speelsters en wensen hen dan ook van harte proficiat. Dankzij hun hard werk op training, hun inzet en enthousiasme zijn zij het uithangbord geworden van onze bloeiende jeugdwerking. Hierbij ook een woordje van dank aan onze jeugdtrain(st)ers en jeugdcoördinator Els, die met veel passie onze speelsters, van klein tot groot, begeleiden tot dergelijke knappe prestaties. En last but not least dank aan de talrijk opgekomen supporters. Jullie vocale steun zal ongetwijfeld veel betekend hebben voor ons jong geweld. We roepen dan ook nu al op om zondag 5 maart 2017 met stip in jullie agenda te noteren. In de Lange Munte in Kortrijk worden dan de halve finales afgewerkt. Met jullie steun hopen we met enkele teams door te stoten naar de finales op Paaszaterdag. Het programma is ondertussen bekend. De U11 treedt aan tegen Bevo, de U13 tegen Poperinge, de U15 tegen Koekelare en de U19 tegen Tielt.