Ledegem – Vlamvo B : 3 – 2

Ledegem - Vlamvo B 3-2

Setstanden : 25-13, 11-25, 11-25, 25-11, 15-12

Beloften : 1-2

Basis: Ditte Dehollander, Evyne Saeremans, Nina Bassens, Elina Delbeke, Iris Bassens, Hanna Denys, Laura Melsens (libero)

Kwamen in: Rhune Bondue, Lynn Bassens

De beloftenwedstrijd werd met 1-2 gewonnen en dit gaf hoop naar de hoofdwedstrijd toe.

Maar de nederlaag van vorige week tegen de buren uit Poperinge speelde nog in de hoofdjes.

Vlamvo stapelde de fouten op en kwam nooit in het spel voor. Ook een aantal wissels konden geen beterschap brengen.

Totaal ander spelbeeld in set 2 en 3. Minder opslagmissers, betere receptie en vooral in het midden konnden de bezoekers meermaals mooi uithalen.

Dit resulteerde in een 1-2 voorsprong.

Maar Ledegem gaf zich niet gewonnen. Met meer opslagdruk kraakte Vlamvo opnieuw in receptie. In alle spelonderdelen was de foutenlast opnieuw veel te hoog en Ledegem kwam gemakkelijk 2-2 gelijk.

In de belle kwam Vlamvo onmiddellijk een paar puntjes achter en die kleine kloof kon nooit meer gedicht worden.