Menen – Vlamvo B : 3 – 0

Menen - Vlamvo B 3-0

Setstanden : 25-17, 25-16, 25-13

Basis: Ditte Dehollander, Rhune Bondue, Hanna Denys, Lisa Battheu, Iris Bassens, Evyne Saeremans, Cléo De Coninck (libero)

Kwamen in: Elina Delbeke, Nina Bassens, Lara Vanallemeersch, Laura Melsens (libero)

Wat normaal een spannende match moest worden tussen de nummers twee en drie uit de klassering werd een partijtje éénrichtingsvolleybal voor Menen. De setstanden spreken trouwens voor zich. Menen speelde sterk, serveerde zwaar en had ook heel wat aanvalskracht in huis. Dit in tegenstelling tot Vlamertinge, dat geen enkel moment goed in de match zat. Geen opslagdruk, maar het was vooral in receptie en verdediging dat de bezoekers compleet onderuit gingen en een beschamende prestatie neerzetten. Vlamvo blijft wel op de tweede stek, maar heeft nu nog amper één puntje voorsprong op Menen, dat momenteel in heel goede doen is. Het zal er nu op aankomen deze match zo snel mogelijk te vergeten en de kopjes in dezelfde richting te krijgen om zonder puntenverlies de drie resterende wedstrijden af te werken. Te beginnen met zaterdag want dan ontvangt Vlamvo thuis St-Eloois-Winkel.