Vlamvo B – Langemark B : 3 – 0

Vlamvo B – Langemark B 3-0

Setstanden : 25-14, 25-7, 25-12

Basis: Ditte Dehollander, Rhune Bondue, Nina Bassens, Elina Delbeke, Iris Bassens, Evyne Saeremans, Laura Melsens (libero)

Over deze match valt uiteindelijk weinig te vertellen. De setstanden spreken trouwens voor zich. Wellicht door onderschatting aan onze zijde kon de tegenstander in de eerste set nog even aanklampen tot 9-9. Voor de rest was het een partijtje éénrichtingsvolleybal, waarin Vlamvo niet een

s het onderste uit de kan moest halen om de bezoekers in alle spelonderdelen te overklassen. Zeker geen goede voorbereiding om wat matchritme op te doen met het oog op de belangrijke ontmoeting van komend weekend. Dan speelt Vlamvo B om 15.30 u en 17 u wellicht zijn belangrijkste match van het seizoen bij de buren uit Poperinge, met de eerste plaats als inzet.