Vlamvo B – Wevelgem A (U15) : 3 – 2

Vlamvo U15 prov. B - Davo Wevelgem A  3-2  (25/22, 17/25, 25/19, 23/25, 15/13)

Zeer spannende wedstrijd van onze meisjes die een jong en sterk Wevelgem in 5 sets konden verslaan. De wedstrijd begon moeizaam met redelijk wat receptie- en verdedigingsfouten maar door gevechtsvolleybal en minder eigen fouten, konden we toch de eerste set binnen halen.  De tweede set ging gelijk op tot Wevelgem een tand bijstak en ons met gevarieerd aanvalsspel en goeie opslagdruk het vuur aan de schenen legde. De kloof in die tweede set bleek te groot om er nog in te geloven waardoor deze naar de tegenpartij ging.

Door goed volleybal en de steun van de vele supporters, konden we de derde set winnend afsluiten!

In de vierde set stonden we naar het einde toe 2 punten voor maar door enkele zware opslagen van Wevelgem en enkele fouten langs onze zijde, kon Wevelgem deze set toch winnen.

De laatste set werd een ware thriller! Het werd een spektakel waarbij het alle kanten op kon gaan. Finaal kon de vreugdedans toch worden ingezet en de daaropvolgende duik richting fantastische supporters was een feit!