Vlamvo C – Sint Eloois Winkel : 3–1

Setstanden : 25-13, 23-25, 25-21, 25-10

Beloften : 2-1

De beloften maakten er een spannende en boeiende wedstrijd van. Na een nipte nederlaag (23-25), werd de tweede set binnengehaald (29-27) en de zestiende overwinning was een feit. De hoofdwedstrijd startte dan ook met een kwartiertje vertraging. Dit belette de thuisploeg niet om onmiddellijk 6-1 en 12-4 uit te lopen. Dit was het sein voor de bezoekende coach om haar tweede time-out te vragen. Dit kon niet baten en met gerichte opslagen en prima aanvallen was de eerste deeloverwinning vlug een feit. De tweede set was spannender. Tot 16-15 blijven de twee ploegen in elkaars buurt. Dan steekt de thuisploeg een hand uit naar een tweede deelzege (21-15), maar een aantal fouten in het achterveld lieten de bezoekers toe de situatie te keren en de bordjes in evenwicht te brengen. Ook in de derde bleven de beide ploegen in elkaars buurt tot 17-18. Dan sloegen de bezoekers een kleine kloof : 17-20. Vanop de opslaglijn kon Marie Top de situatie keren en met een legbal van Emany Waeghemaecker was de tweede deelwinst een feit. De vierde set was nog slechts een formaliteit. De bezoekers legden zich vlug neer bij de nederlaag en Vlamvo C kon haar dertiende zege van het seizoen binnenhalen. Volgende week om 14.00 uur speelt Vlamvo C op verplaatsing bij rode lantaarn Sijos Menen B.